Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Γειά σου Τσιπράρα μου, Προεδράρα μου!

του Michalis Zour

Πρόεδρε... μήπως, θα έπρεπε να σκεφτείς μετά τις τράπεζες να κρατικοποιήσεις και τα φροντιστήρια?

 για ακόμα μία φορά αναδείχθηκαν οι αδυναμίες, οι στρεβλώσεις και οι παθογένειες μιας ψυχοφθόρας διαδικασίας, που κάθε χρόνο ταλαιπωρεί τη μαθητική νεολαία και εξαντλεί οικονομικά την ελληνική οικογένεια. Ειδικότερα σήμερα, που οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές των κυβερνήσεων του μνημονίου οδήγησαν τη Δημόσια Παιδεία σε πλήρη κατάρρευση, τα φαινόμενα αυτά παίρνουν εκρηκτικές διαστάσεις.
Γειά σου Τσιπράρα μου, Προεδράρα μου!
Έβαλα μπροστά μου την δηλωσάρα σου για τα θέματα της φυσικής να τη βλέπω να το φχαριστιέμαι! Σε δυο προτάσεις τα λες όλα! Με τη πρώτη πρόταση δίνεις ελπίδες! Τι έλληνας πολιτικός, τι μελλοντικός Πρωθυπουργός θα ήσουν αν δεν έδινες ελπίδες! Μη σας νοιάζει, το ξέρω το πρόβλημα θα δώσω λύσεις! Λίγα λόγια και σταράτα! Όχι μνημονιακές μπούρδες!

Όμως Προεδράρα μου με τη δεύτερη ατάκα σου τους έκανες με τα κρεμμυδάκια! Για όλα φταίνε οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές! Όχι παίζουμε! Δεν είναι που τρεις άχρηστοι μεταξύ δύο ούζων αντέγραψαν στραβά τέσσερεις ασκήσεις, δεν είναι που ούτε ξανακοίταξαν το βρομόχαρτο που τους εμπόδιζε να πιάσουν το μεζέ, όχι δεν είναι τίποτα τέτοιο κ όποιος το ισχυρίζεται είναι άθλιος μνημονιακός που το μόνο που ονειρεύεται είναι πως θα βάλει από τη πίσω πόρτα την αξιολόγηση στα πανεπιστήμια μας!

Δεν φταίνε οι καθηγηταράδες που δεν μπορούνε να μοιράσουν δυο γαιδάρων το σανό! Οι άθλιες νεοφιλελεύθερες πολιτικές των άθλιων μνημονιακών φταίνε!

Διότι με τέτοια φοροεπιδρομή ποιος να σκεφτεί να κάνει καλά τη δουλειά του! Δεν φταίνε οι άνθρωποι κύριοι! Το μνημόνιο φταίει! Οι καθηγηταράδες έχουν το ακαταλόγιστο!!! Απ τη μια τους κόβουν τους μισθούς κι απ την άλλη τους ζητάμε να κάνουν και σωστά την δουλειά τους! Που ακούστηκε?
Ευτυχώς όμως που υπάρχεις εσύ προεδράρα μου που θα καταγγείλεις το μνημόνιο και τα πράγματα θα γίνουνε σαν πριν. Αλλιώς με τους μνημονιακούς, κατά που λες και συ, τα φαινόμενα αυτά θα πάρουν εκρηκτικές διαστάσεις! Οι καθηγηταράδες αντί για θέματα θα βάζουν στα παιδιά μας κρεμάλες με δύσκολες λέξεις!

Τώρα, επειδή έθιξες και την οικονομική πλευρά των εξετάσεων, δράττομαι της ευκαιρίας να σου προτείνω (αν λέω και γω καμιά κουταμάρα μη με παρεξηγείς) μήπως, λέω μήπως, θα έπρεπε να σκεφτείς μετά τις τράπεζες να κρατικοποιήσεις και τα φροντιστήρια?

Με μια τέτοια υπόσχεση όλοι θα μας ψηφίσουν Προεδράρα μου! Για σκέψου το! Εδώ για λίγα ψηφαλάκια λέμε άλλα κ άλλα! Δεν θέλω να σε επηρεάσω, εσύ Προεδράρα μου έτσι κ αλλιώς είσαι θεός σε κάτι τέτοια!
Εμένα μου φτάνει που υπάρχεις!  Έτσι προχώρα Προεδράρα μου! Σκίστο το μνημόνιο!
Πες τους τα Πρωθυπουργέ μου!  Πες τους τα Έλληνα Πολιτικέ μου!!!
Σ ευχαριστώ που υπάρχεις κ με ακούς!
Δικός σου για πάντα!
Μ. Οπαδός
Michalis Zour
ΥΓ: Θα επανέλθω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου